Digitalizacja działów HR wiąże się ze zmianą analogowego podejścia do strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi na rzecz cyfryzacji procesów. Rozwiązania IT mają wspierać i automatyzować procesy związane z HR. Celem systemów i aplikacji jest optymalizacja czasu pracy oraz gromadzenie niezbędnych danych związanych z pracownikami wraz z historią zamian tak, aby skuteczniej przeprowadzać między innymi analizy biznesowe.
Rozwój pracowników w firmie jest istotny z punktu widzenia organizacji jak i samego pracownika. Wykwalifikowana i doświadczona kadra stanowi cenny kapitał dla organizacji, bywa również źródłem przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.
O tym jak istotna jest ocena kompetencji pracowników na poszczególnych poziomach nie trzeba nikogo przekonywać. Kompetencyjne systemy ocen pracowników wyróżniają kilka modeli ocen pracowników- ocena 90stopniowa, ocena 180stopniowa i ocena 360stopniowa.
Portal pracownika jest rozbudowaną platformą do komunikacji pomiędzy pracownikami a przełożonymi, dostępnym całodobowo w formie webowej i mobilne
Nowoczesny HR, rekrutacja 4.0 – nowe zasady gry na rynku pracy
Co wspólnego ma Mały Książę z controllingiem personalnym?