NAZWA SZKOLENIA | MIEJSCE TERMIN |
CENA | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Techniki negocjacji
Cel szkolenia
Zdobycie praktycznych umiejętności z zakresu negocjacji oraz komunikacji przynoszącej wymierne zyski.
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia
1. Wyjaśnienie pojęcia oraz podobieństw i różnic między negocjacjami handlowymi a zakupowymi.
2. Ustalanie celu negocjacji, BATNA 3. Techniki budowania siły negocjacyjnej 4. Jakim typem negocjatora jesteś? 5. Style negocjacji, negocjacje WIN – WIN 6. Najczęstsze błędy popełniane podczas negocjacji 7.Techniki reagowania na trudne sytuacje typu: nowe fakty, propozycje wiązane, przedłużający się impas |
|
|
||||||||
Komunikacja interpersonalna
Cel szkolenia
Nabycie umiejętności swobodnej komunikacji co pozwoli na klarowny przekaz informacji, budowę sprzyjającej atmosfery między pracownikami i klientami oraz podniesienie poczucia własnej wartości.
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Pojęcie komunikacji 2. Jak przebiega proces komunikacji 3. Komunikacja jedno a dwustronna – korzyści i zagrożenia 4. Skuteczność przekazu w zależności od kanału komunikacji 5. Narzędzia wspierające komunikację: parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlenie, pytania otwarte i zamknięte 6. Komunikacja a osobowość - jak komunikują się poszczególne
typy osobowości
7. Bariery komunikacyjne – kiedy jesteśmy na nie
narażeni |
|
|
||||||||
Motywacja pracowników ze szczególnym uwzględnieniem motywatorów niefinansowych
Cel szkolenia
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie motywować pracowników i współpracowników.Wypracowując techniki automotywacji nauczą się osiągać założone cele osobiste i zawodowe.
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Fakty i mity dotyczące motywacji 2. Pojęcie motywacji 3. Motywacja zewnętrzna a wewnętrzna 4. Co wpływa na motywację pracowników a co działa demotywująco? 5. Kiedy motywacja jest skuteczna? 6. Poznanie potrzeb pracownika jako klucz do skutecznego motywowania pracownika 7. Praktyczne zastosowanie piramidy potrzeb Maslowa 8. Pozapłacowe czynniki motywacyjne 9. Zarządzanie wiekiem pracownika w motywacji: pokolenie X, Y, Z
10. Automotywacja – jak zmotywować samego siebie do
działania |
|
|
||||||||
Zarządzanie konfliktem – siła destrukcyjna czy szansa dla organizacji
Cel szkolenia
Zdobycie umiejętności słuchania i komunikowania się z pracownikami co umożliwi reagowanie w sytuacjach trudnych, konfliktowych i niejednoznacznych.
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Czym jest konflikt 2. Postrzeganie konfliktu – ujęcie tradycyjnie vs nowoczesne 3. Źródła konfliktu – koło Moore’a 4. Jak wygląda proces przebiegu konfliktu? 5. Różne style rozwiązywania konfliktu 6. Konflikt a osobowość
7. Cykl OADP jako narzędzie do zarządzania konfliktem |
|
|
||||||||
Budowanie efektywnego zespołu pracowniczego
Cel szkolenia
Dzięki poznaniu swoich mocnych i słabych stron uczestnicy szkolenia poznają własny styl kierowania zespołem co pozwoli na podniesienie efektywności pracy.
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Grupa a zespół - jak z grupy ludzi stać się zespołem? 2. Proces tworzenia zespołu 3. Jakie elementy muszą wystąpić żeby stworzyć zespół? 4. Korzyści pracy zespołowej 5. Zagrożenia, których należy pamiętać pracując w zespole 6. Autodiagnoza mojej roli w zespole 7. Jak dobrać odpowiednich członków zespołu? |
|
|
||||||||
Efektywna rekrutacja i selekcja pracowników
Cel szkolenia
Zdobycie umiejętności trafnej rekrutacji i przydzielania ról w firmie a w efekcie zwiększenie efektywności pracy i zysku dla firmy.
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Polityka ZZL a polityka rekrutacji i selekcji kandydatów 2. Identyfikacja potrzeb kadrowych 3. Tworzenie opisu stanowiska i profilu idealnego kandydata 4. Źródła poszukiwań kandydata 5. Ogłoszenie o pracę to nie wszystko – metody rekrutacji
kandydatów 6. Jak przeselekcjonować napływające CV 7. Etapy rozmowy rekrutacyjnej 8. Metoda STAR 9. Typy osobowości MBTI 10. Najczęściej popełniane błędy w ocenie kandydatów
11. Weryfikacja trafności procesu rekrutacji –
wskaźniki |
|
|
||||||||
Zarządzanie szkoleniami
Cel szkolenia
Umiejętność rozpoznawania potrzeb szkoleniowych, doboru tematów i technik prowadzenia szkoleń.
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Polityka szkoleń w firmie – tworzenie procedur 2. Kiedy mówimy o szkoleniu a kiedy o innej formie
prowadzenia zajęć 3. Analiza potrzeb szkoleniowych – cel analizy i sposoby jej
przeprowadzania 4. Ankiety i kwestionariusze do analizy potrzeb
szkoleniowych 5. Wywiad jako jedna z metod przeprowadzenia analizy potrzeb
szkoleniowych 6. Rodzaje szkoleń 7. Dobór właściwej techniki prowadzenia szkoleń 8. Trenerzy wewnętrzni – jak ich dobierać i przeszkolić 9. Planowanie i logistyka szkoleń 10. Pre i post testy
11. Ocena efektywności szkolenia |
|
|
||||||||
Tworzenie ścieżek kariery i zarządzanie talentami
Cel szkolenia
Zdobycie umiejętności rozpoznawania talentów, zarządzania nimi i budowania ścieżek kariery oraz przygotowanie pracowników do obejmowania coraz wyższych stanowisk i przejmowania większej odpowiedzialności w sposób efektywny (podnoszący zyski firmy).
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Zasoby ludzkie jako największy potencjał organizacji 2. Etapy rozwoju pracowników 3. Warunki konieczne do zbudowania ścieżki kariery 4. Tworzenie ścieżki kariery dla wybranego stanowiska 5. Komunikacja potencjalnych ścieżek kariery dla pracownika 6. Identyfikacja – kim jest talent 7. Zasady tworzenia Programu Zarządzania Talentami (PZT) 8. Wdrażanie PTZ 9. Komunikowanie PZT 10. Najczęściej popełniane błędy przy PZT
11. Przykłady wdrożonych Programów Zarządzania
Talentami |
|
|
||||||||
Tworzenie opisów stanowisk oraz wartościowanie stanowisk
Cel szkolenia
Zdobycie umiejętności analizy i oceny pracy wg ustalonych kryteriów. Stanowi to ważny element projektowania nowoczesnych systemów wynagradzania i zarządzania organizacją.
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Czym jest opis stanowiska pracy 2. Opis stanowiska pracy a zakres zadań, obowiązków i
odpowiedzialności 3. Możliwe zastosowania opisów stanowiska pracy 4. Stworzenie opisu wybranego stanowiska pracy 5. Jak zidentyfikować obszary odpowiedzialności i uprawnień
na stanowisku pracy 6. Wartościowanie jako sposób wyceny poziomu trudności
stanowiska 7. Metodyka wartościowania stanowisk 8. Kto powinien znaleźć się w zespole wartościującym? 9. Waga poszczególnych wartościowanych kompetencji
10. Wpływ wartościowania na wynagrodzenie oraz
motywację pracownika |
|
|
||||||||
Kaizen
Cel szkolenia
1.Zaangażowanie liderów firmy w inicjowanie aktywności wśród pracowników. Uczynienie z innowacji wartości firmy
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Kaizen jako część Lean Manufacturing 2. Rola liderów we wdrażaniu Kaizen 3. Niezbędne warunki do wprowadzenia filozofii Kaizen 4. 7 kroków Kaizen 5. Organizacja zespołów Kaizen 6. Systemy wspierające zgłaszanie usprawnień 7. Motywowanie i angażowanie pracowników do ciągłego
doskonalenia 8. Najczęściej popełniane błędy we wdrażaniu filozofii Kaizen |
|
|
||||||||
FMEA, czyli analiza potencjalnych wad i skutków
Cel szkolenia
Utrzymanie odpowiedniej jakości wyrobów i zmniejszenie wad na etapie produkcji a nie w trakcie eksploatacji przez klienta
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Analiza ryzyka – wprowadzenie, istota i cele 2. Korzyści z zastosowania FMEA i potencjalne trudności 3. Analiza FMEA – organizacja, niezbędne zasoby, zespół 4. Poszczególne etapy analizy 5. Studia przypadków – omówienie przykładowych analiz 6. Projektowanie działań doskonalących 7. Co jeśli nie wprowadzimy FMEA?
8. Ocena skuteczności działań - narzędzia |
|
|
||||||||
Zarządzanie projektem
Cel szkolenia
Osiągnięcie większej wydajności i oszczędności
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Definicja projektu, różnica pomiędzy procesem a projektem 2. Cykl życia projektu i cykl zarządzania projektem 3. Określenie KPI projektu 4. Planowanie projektu 5. Rozłożenie projektu w czasie – tworzenie harmonogramu 6. Określenie ścieżki krytycznej 7. Mierzenie postępu realizacji projektu 8. Motywowanie członków zespołu projektowego 9. Egzekwowanie ustalonych wyników
10. Rozwiązywanie konfliktów pojawiających się w zespole
projektowym |
|
|
||||||||
Budowanie poczucia własnej wartości
Cel szkolenia
Zbudowanie mocnego zespołu pracowników świadomych swoich umiejętności i kompetencji.
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Wizualizacja siebie w kontekście własnych wartości 2. Postrzeganie siebie przez pryzmat pełnionych ról 3. Znajomość swoich mocnych stron – jak zyskać szacunek do
siebie i otoczenia 4. Wybór priorytetów – planowanie nowych zadań 5. Sztuka pozytywnej komunikacji 6. Jak wydobyć wewnętrzną motywację?
7. Moje prawa do odczuwania, inności, dbanie o siebie |
|
|
||||||||
GRA DECYZYJNA -Zarządzenie konfliktem
Cel szkolenia
Zapoznanie z metodami radzenia sobie z konfliktem w zależności od typu źródła konfliktu.
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1.Ogólnie o konfliktach - Czym jest konflikt - Źródła powstawania konfliktów - Przyczyny powstawania konfliktów 2.Opis gry symulacyjnej Jest to gra, która wprowadzi uczestników w świat dyplomacji i pertraktacji pomiędzy państwami. Złożona konfiguracja możliwych konfliktów i paktów reprezentantów rządów czyni rozgrywkę niepowtarzalną i wciągającą. W grze symulacyjnej uczestnicy wcielają się w role reprezentantów rządów państw. Rozwijając się na wspólnym kontynencie od lat konkurują o dominującą pozycję. W trakcie gry dowiadują się o odkryciu tajnego laboratorium. Od tej pory każda z grup będzie dążyć do przejęcia znajdującej się tam technologii. W międzyczasie będą one prowadziły ze sobą rozmowy próbując zaspokoić swoje potrzeby, a także rozwiązując stare oraz nowe konflikty. 3.Wnioski i informacja zwrotna na bazie przeprowadzonej gry 4.Rozwiązywanie konfliktów: - Style rozwiązywania konfliktów
- Sposoby zapobiegania konfliktom w zespole |
|
|
||||||||
GRA DECYZYJNA „Czas zmian” - Zarządzanie zmianą i przygotowanie zespołu do zmian
Cel szkolenia
Jednym z kluczowych warunków sukcesu zmiany jest dobór i stosowanie właściwych narzędzi zarządzania zmianą
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia Program szkolenia 1.Podstawowe informacje w obszarze zmiany - czym jest zmiana - źródła i rodzaje zmian - kiedy zmiana jest potrzebna 2.Gra symulacyjna Jest to gra
symulacyjna poświęcona tematyce zarządzania zmianą, która w wyjątkowy sposób
odkrywa punkty widzenia, obawy i intencje stron uczestniczących w ważnych
procesach zmian w przedsiębiorstwie. Gra wprowadza
uczestników rozgrywki w ostatni miesiąc spowolnienia gospodarczego. Zarządzają
oni niewielką firmą, a ich zadaniem jest przetrwanie ostatnich 30 dni tej
trudnej dla firmy sytuacji. Dodatni wynik finansowy na koniec miesiąca oznacza
realizację celu. Wynik ujemny zwiastuje bankructwo. W tak niełatwym
okresie nie ma prostych rozwiązań i szybkich kompromisów. Opcji jest kilka –
zwolnienia, modyfikacja struktury zatrudniania, czy też restrukturyzacja
produkcji. Jedno jest pewne – zmian nie da się uniknąć. 3.Wnioski i informacja zwrotna na bazie przeprowadzonej gry
4.Osiem podstawowych kroków przy wprowadzaniu zmiany |
|
|
||||||||
GRA DECYZYJNA - Wspólny cel - Skuteczna komunikacja w zespole pracowniczym
Cel szkolenia
Niezakłócona komunikacja w zespołach pracowniczych jest istotnym czynnikiem jej optymalnej organizacji, wpływa na zintegrowanie pracowników oraz ich prawidłowe relacje.
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia Program szkolenia: 1. Wprowadzenie do komunikacji - Czym jest komunikacja? - Jak wygląda proces komunikacji 2. Typy osobowości a komunikacja 3. Gra symulacyjna Jest to niezwykle
angażująca gra poświęcona tematyce komunikacji interpersonalnej. W wyjątkowy sposób
odkrywa przed uczestnikami różnice w ich stylach budowania relacji i komunikowania
się z innymi, a także wpływ tych różnic na współpracę w zespole. Uczestnicy wcielają
się w role pracowników wytwórni filmowej, przed którą pojawia się niezwykła
okazja zaistnienia w branży filmowej. Ich zadaniem jest opracowanie pomysłu na
film, który uzyska budżet na realizację jeśli wygra konkurs. To z pozoru proste
zadanie okaże się wyzwaniem, gdy graczom przyjdzie współpracować z pracownikami
innych działów. Uczestnicy trafiają do
jednego z czterech zespołów, których charakterystyka symbolizowana jest
kolorystyką: czerwony, żółty, niebieski i zielony. Ciekawy, a zarazem prosty
sposób przypisania uczestników do zespołu i wzmocnienie jego efektu odpowiednio
przygotowanymi instrukcjami sprawia, że rozgrywka daje możliwość obserwacji
całej gamy zachowań typowych dla poszczególnych stylów komunikowania się i
podejmowania decyzji. 4. Wnioski i informacja zwrotna na bazie przeprowadzonej gry
5. Jak komunikować się z osobami prezentującymi różne
style komunikacji |
|
|
||||||||
GRA DECYZYJNA - Negocjatorzy - Skuteczne negocjacje
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest nauka określania celu oraz sporządzania strategii negocjacji w zależności od sytuacji. Szkolenie umożliwia praktyczne przećwiczenie odpowiednich technik strategii negocjacyjnych także w odniesieniu do własnej osobowości.
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Negocjacje i podejmowanie decyzji – podstawowe
zagadnienia 2. Gra symulacyjna Uczestnicy podczas gry
wcielają się w pracowników konkurencyjnych firm w branży motoryzacyjnej, gdzie
jako producenci i sprzedawcy będą rywalizować w celu osiągnięcia jak
największego zysku. Z uwagi na międzynarodowy charakter firmy część
decyzyjności w zakresie polityki
cenowej należy do osób zarządzających wyższego szczebla pracujących poza
granicami kraju. Ustalając ceny swoich produktów mogą współpracować, aby
optymalnie wykorzystać ograniczony popyt rynku. Mogą także rywalizować, aby
zyskać więcej niż konkurencja. W tej grze, jak w biznesie, współpraca
przynosi wymierne korzyści, ale i ryzyko strat. 3. Wnioski i informacja zwrotna na bazie przeprowadzonej gry
4. Kluczowe aspekty prowadzenia negocjacji i
podejmowania decyzji |
|
|
||||||||
GRA DECYZYJNA - W czym mogę pomóc? Profesjonalna obsługa klienta
Cel szkolenia
Głównym założeniem tego szkolenia jest poddanie uczestników specjalnie opracowanej formule zajęć tak, aby musieli się w pełni zaangażować w symulacje i ćwiczenia umiejętności związane z obsługą klienta
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Czego oczekują od nas Klienci? 2. Przebieg procesu sprzedażowego – koło sprzedaży 3. Gra symulacyjna Gra przenosi
uczestników w odległe miejsce gdzie jedni wcielają się w role sprzedawców ze
stacji paliw a pozostali w podróżujących, którzy planują zakupy. Podróżujący
nie są w tej okolicy zbyt mile widziani, a podejrzliwe spojrzenia i zdawkowe
odpowiedzi to chyba szczyt zaangażowania tamtejszych sprzedawców. To nie lada
wyzwanie dla klientów, którzy odwiedzą to miejsce. Od ich indywidualnych starań
i strategii zależy wynik zakupowy, który zdecyduje o wygranej. Gra daje możliwość
doświadczenia i zaobserwowania wielu zachowań sprzedażowych – szczególnie tych
składających się na pierwsze wrażenie, badanie potrzeb i prezentację, aż po
zamknięcie transakcji. Ze względu na swoiste odwrócenie ról (to kupujący
zabiegają o uwagę sprzedawców) gra zyskuje element zaskoczenia. Dzięki temu
późniejsze omówienie przynosi wiele nowych i wartościowych wniosków dotyczących
procesu sprzedaży i obsługi klienta. 4. Wnioski i informacja zwrotna na bazie przeprowadzonej gry 5. Zasady profesjonalnej obsługi Klienta – budowaniem
wizerunki i pierwszego wrażenia
6. Komunikacja w kontakcie z Klientem |
|
|
||||||||
GRA DECYZYJNA - Gdzie jest moja przesyłka? Rola komunikacji i optymalizacji procesów w procesie zmian
Cel szkolenia
Główny cel wykorzystania gry decyzyjnej może być ukierunkowany na: rozwój umiejętności związanych ze skuteczną komunikacją i współpracą zespołową, praktyczne rozwiązania wspierające przygotowanie zespołu do zmian oraz wprowadzenie zespołu do zagadnień optymalizacji i lean manufacturing.
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Gra symulacyjna Gra przenosi
uczestników w świat firmy dostarczającej przesyłki. Na początku uczestnicy
wybierają Dyrektora firmy, którego zadaniem będzie zarządzenie zespołem
pracowników tak, aby firma przyniosła zysk. Tak jak w wielu firmach na
niektórych stanowiskach są przerosty zatrudnienia, inne stanowiska to wąskie
gardła – nie ulega wątpliwości, że należy dokonać zmian organizacyjnych dzięki,
którym firma osiągnie sukces. Gra wykorzystywana
jest również w środowiskach o międzynarodowym charakterze. Efekty gry Kurier
można modelować w zależności od potrzeb i wcześniejszych ustaleń kierunku 2. Rola przygotowania procesu, punkt wyjścia do wdrożenia jako
przygotowanie procesu zmiany 3. Proces biznesowy: przebieg vs rezultat
4.Ciągłe usprawnianie: rezultaty oczekiwane vs.
rezultaty otrzymane, kluczowe czynniki sukcesu |
|
|
||||||||
Rozwój umiejętności przywódczych i managerskich
Cel szkolenia
Identyfikacja stylu zarządzania i poznanie technik skutecznego zarządzania zespołem
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Mapa kompetencji managera 2. Rola osób koordynujących pracę zespołu w organizacji 3. Umiejętności interpersonalne managera 4. Diagnoza stylu zarządzania 5. Klasyczne ujęcie stylów zarządzania 6. Dwuwymiarowe ujęcie stylów zarządzania 7. Skuteczne wyznaczanie celów pracownikom – metoda MAKRO 8. Wyznaczanie kamieni milowych jako jeden z elementów
rozliczania pracowników
9. Skuteczne delegowanie zadań |
|
|
||||||||
Zarządzanie sobą w czasie
Cel szkolenia
Nabycie umiejętności rozsądnego zarządzania czasem, planowania i realizowania określonych celów i zadań.
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Dlaczego warto zarządzać sobą w czasie? 2. Co przeszkadza w dobrej organizacji? 3. Analiza wykorzystania czasu 4. Pożeracze czasu – jak sobie z nimi radzić? 5. Matryca Eisenhowera w praktyce 6. Krzywa wydajności 7. Zasada ABC i Pareto
8. Zaplanuj swój harmonogram – metoda APLEN |
|
|
||||||||
Skuteczna ocena okresowa pracownika, jako narzędzie udzielania informacji zwrotnej pracownikowi
Cel szkolenia
Dzięki narzędziom zdobytym podczas szkolenia uczestnicy pozyskają umiejętność komunikacji z pracownikiem, niezbędną do oceny i planowania przyszłej kariery pracownika oraz określenia jego potrzeb szkoleniowych.
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Co to jest SOOP 2. Korzyści wynikające z SOOP dla oceniającego i osoby
ocenianej 3. Co podlega ocenie? 4. Definicja kompetencji – opis kompetencji na skali
behawioralnej 5. Jak przygotować się do oceny pracownika 6. Podstawowe techniki udzielania informacji zwrotnej: UF,
FUKO, „Kanapka” 7. Struktura rozmowy oceniającej 8. Na jakie błędy jesteśmy narażeni podczas oceny
pracownika?
9. Asertywna obrona własnego stanowiska – komunikaty
JA |
|
|
||||||||
System Okresowych Ocen Pracowników – Budowanie skutecznych narzędzi
Cel szkolenia
Analiza SWOT (moce i słabe strony).Poszerzenie świadomości znaczenia profili kompetencyjnych dla zarządzania i rozwoju organizacji.
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Definicje i cechy kompetencji 2. Klasyfikacja kompetencji 3. Jak wybrać kluczowe kompetencje dla firmy? 4. Tworzenie opisów behawioralnych kompetencji 5. Narzędzia oceny kompetencji – ocena 180, 360, Assessment
& Development Center 6. Praktyczne zastosowanie modelu kompetencyjnego w
procesach HR – rekrutacja, ocena pracownika, szkolenia i rozwój, wynagradzanie
i wartościowanie stanowisk
7. Matryca Elastyczności jako źródło oceny kompetencji
technicznych |
|
|
||||||||
Trening radzenia sobie ze stresem
Cel szkolenia
Nauka nazywania i rozpoznawania emocji oraz radzenia sobie z nimi w sytuacjach stresowych.
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Czym jest stres? – definicja, przyczyny powstania 2. Stres pozytywny a stres negatywny – kiedy stres nam
pomaga 3. Źródła stresu w pracy 4. Możliwe wzorce reakcji na stres 5. Autodiagnoza – mój sposób reakcji na stres 6. Identyfikacja potencjalnych zagrożeń wynikających z
nieradzenia sobie ze stresem 7. Sposoby radzenia sobie ze stresem -autodiagnoza własnych
mechanizmów
8. Trening autogenny Schultza – ćwiczenie |
|
|
||||||||
Trening kreatywności
Cel szkolenia
Uświadomienie sobie wewnętrznych blokad i barier oraz sposobów ich przełamywania.
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Kreatywność – jak wykorzystać potencjał obu półkul mózgu 2. Co ogranicza kreatywność – rodzaje barier i blokad,
zabójcy kreatywności, jak radzić sobie z blokadami i barierami 3. Jak pobudzić kreatywność: • Zagadki logiczne • Czarne historie • Opowiadania 4. Kreatywne tworzenie i definiowanie pojęć • Mapa myśli 5. Twórcze rozwiązywanie problemów •Metoda Walta Disneya •Kapelusze de Bono •Burza mózgów 6.Mnemotechniki •Pierwsze litery w zdaniu •Liczba liter
•Techniki haków |
|
|
||||||||
Odcienie osobowości
Cel szkolenia
Poznanie własnych zachowań, sposobów reagowania oraz nabycie umiejętności komunikowanie się z osobami o różnych cechach osobowości.
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Wprowadzenie do teorii kolorów osobowości 2. Autodiagnoza własnej osobowości na podstawie testu 3. Twój skarbiec - identyfikacja mocnych stron oraz obszarów
do rozwoju 4. Co wnosisz do zespołu? 5. Kontrakt komunikacji – w jaki sposób komunikować się z
poszczególnymi kolorami osobowości
6. Motywatory a kolor osobowości |
|
|
||||||||
Radzenie sobie z emocjami
Cel szkolenia
Nauka rozpoznawania, nazywania i radzenia sobie z emocjami. Nabycie umiejętności reagowania na zachowania innych osób.
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Poznawanie i wyrażanie swoich uczuć 2. Rozumienie uczuć drugiej osoby 3. Wyrażanie sympatii 4. Nagradzanie siebie 5. Radzenie sobie ze strachem 6. Radzenie sobie ze złością – wyzwalacze złości, sygnały,
reduktory złości, nagradzanie siebie
7. Zarządzanie swoją energią – ćwiczenia oddechowe,
ćwiczenia relaksujące, ćwiczenia energetyzujące |
|
|
||||||||
Trening pozytywnego myślenia
Cel szkolenia
Nauka dostrzegania pozytywów w niekomfortowej sytuacji, podniesienie poczucia własnej wartości i optymistyczne postrzeganie rzeczywistości.
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Filozofia pozytywnego myślenia – czyli branie
odpowiedzialności za kształt własnego życia 2. Umiejętność dostrzegania pozytywów w każdej sytuacji 3. Świadomość myśli, racjonalne i pozytywne myślenie 4. Zmiana procesu, mechanizmu myślenia 5. Uruchomienie pokładów indywidualnej wiary w siebie
6. Uruchomienie mechanizmów uczenia się optymizmu –
teoria Martina Seligmana |
|
|
||||||||
Skuteczne praktyki wdrażania 5S
Cel szkolenia
Przedstawienie narzędzia 5S, dzięki któremu można w efektywny sposób zorganizować i utrzymać stanowisko pracy, proces, a docelowo całe przedsiębiorstwo. A także - NOWOŚĆ – przedstawienie narzędzia KAMISHIIBAI wspomagającego utrzymanie nawyków u pracowników poprzez zespół prostych audytów.
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Co to jest 5S? – geneza, definicja, założenia 2. 1S - Selekcja - zasady i narzędzia wdrożenia 3. 2S – Systematyka - zasady i narzędzia wdrożenia 4. 3S – Sprzątanie-- zasady i narzędzia wdrożenia 5. 4S- Standaryzacja -zasady i narzędzia wdrożenia 6. 5S – Samodyscyplina - zasady i narzędzia wdrożenia 7. Wdrożenie 5S - komunikowanie, promowanie oraz szkolenia
pracowników firmy w zakresie 5S 8. Wdrożenie pilotażowe 9. Audyty 5S i jego wizualizacja 10. Utrzymanie i doskonalenie systemu 5S 11. Korzyści wynikające z wdrożenia utrzymania systemu 5S 12. 6S – bezpieczeństwo – dyskusja na temat znaczenia
bezpieczeństwa w firmie i jego związku z 5S 13. KAMISHIBAI – zespół prostych audytów
14. Podsumowanie - pytania i wątpliwości związane z wprowadzeniem narzędzia 5S w firmie Koszt szkolenia dla firm członkowskich Pracodawców Pomorza i Kujaw wynosi 440zł+ VAT |
|
|
||||||||
Komunikacja – mowa ciała
Cel szkolenia
Nauka odróżniania i nazywania emocji, znaczenia gestów i pozycji ciała, znaczenia komunikatów werbalnych i niewerbalnych oraz nabycie umiejętności przekazu i odbioru
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Zagadka na początek 2. Omówienie środków komunikacji werbalnej i niewerbalnej 3. Mimika i gest w praktyce (zajęcia praktyczne – elementy
dramy) 4. Omówienie znaczenia komunikacji niewerbalnej
5. Autoanaliza i podsumowanie |
|
|
||||||||
Wystąpienia publiczne
Cel szkolenia
Zdobycie umiejętności autoprezentacji oraz wiedzy na temat mowy ciała, oswajania stresu i technik emisji głosu.
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Znaczenie mowy ciała 2. Stres/ lęk przed oceną - sposoby radzenia sobie ze
stresem 3. Autoprezentacja-w praktyce- omówienie 4. Autoprezentacja z wykorzystaniem omówionych technik 5. Omówienie emocji związanych z wystąpieniami publicznymi i
sposobów radzenia sobie z nimi
5. Podsumowanie |
|
|
||||||||
Skuteczna komunikacja w zespole pracowniczym
Cel szkolenia
Niezakłócona komunikacja w zespołach pracowniczych jest istotnym czynnikiem jej optymalnej organizacji, wpływa na zintegrowanie pracowników oraz ich prawidłowe relacje.
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Czym jest komunikacja? 2. Jak wygląda proces komunikacji? 3. Komunikacja werbalna i niewerbalna 4. Kanały komunikacji 5. Rola komunikacji w relacjach z pracownikiem 6. Rozwój umiejętności komunikacyjnych - narzędzia wspierające 7. Analiza własnego sposobu komunikacji 8. Kontrakt skutecznej komunikacji, czyli jak komunikować się z różnymi typami osobowości 9. Bariery komunikacyjne MIEJSCE: Bydgoszcz, Hotel Zawisza, ul. Gdańska 163 |
|
|
||||||||
Zarządzanie zespołem pracowników
Cel szkolenia
Dzięki poznaniu swoich mocnych i słabych stron uczestnicy szkolenia poznają własny styl kierowania zespołem co pozwoli na podniesienie efektywności pracy.
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Poszukiwanie nowego pracownika – jakich kompetencji szukamy? 2. Kwestionariusz rekrutacyjny oraz rozmowa rekrutacyjna 3. Nowoczesne techniki selekcji i rekrutacji kandydatów 4. Onboarding – wdrożenie nowego pracownika 5. Motywowanie zespołu pracowniczego - czym jest motywacja, rodzaje motywacji i ich skuteczność 6. Motywatory na podstawie piramidy Maslowa 7. Motywowanie osób w zależności od różnicy pokoleń 8. Zarządzanie kompetencjami pracowników 9. Jak przeprowadzić rozmowę oceniającą? |
|
|
||||||||
Skuteczna komunikacja w zespole pracowniczym.
Cel szkolenia
Niezakłócona komunikacja w zespołach pracowniczych jest istotnym czynnikiem jej optymalnej organizacji, wpływa na zintegrowanie pracowników oraz ich prawidłowe relacje.
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia
|
|
|
||||||||
Mapa kompetencji managera
Cel szkolenia
Identyfikacja stylu zarządzania i poznanie technik skutecznego zarządzania zespołem
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Mapa kompetencji managera 2. Kierowanie a zarządzanie 3. Rola osób koordynujących pracę zespołu w organizacji 4. Umiejętności osobiste a personalne 5. Style zarządzania w zależności od wieku pracowników 6. Diagnoza własnego stylu zarządzania 7. Skuteczne delegowanie zadań i wyznaczanie celów 8. Udzielanie informacji zwrotnej - komunikaty Ja i FUKO 9. Zarządzanie konfliktem - co robić jeśli zespół utknie na fazie docierania? |
Toruń |
|
||||||||
Zarządzanie zespołem pracowników.
Cel szkolenia
Dzięki poznaniu swoich mocnych i słabych stron uczestnicy szkolenia poznają własny styl kierowania zespołem co pozwoli na podniesienie efektywności pracy.
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Poszukiwanie nowego pracownika – jakich kompetencji szukamy? 2. Kwestionariusz rekrutacyjny oraz rozmowa rekrutacyjna 3. Nowoczesne techniki selekcji i rekrutacji kandydatów 4. Onboarding – wdrożenie nowego pracownika 5. Motywowanie zespołu pracowniczego - czym jest motywacja, rodzaje motywacji i ich skuteczność 6. Motywatory na podstawie piramidy Maslowa 7. Motywowanie osób w zależności od różnicy pokoleń 8. Zarządzanie kompetencjami pracowników 9. Jak przeprowadzić rozmowę oceniającą? |
Toruń |
550,00 zł |
|
|||||||
Mapa kompetencji managera
Cel szkolenia
Identyfikacja stylu zarządzania i poznanie technik skutecznego zarządzania zespołem
Adresaci
Korzyści dla pracownika
Korzyści dla firmy
Program szkolenia 1. Mapa kompetencji managera 2. Kierowanie a zarządzanie 3. Rola osób koordynujących pracę zespołu w organizacji 4. Umiejętności osobiste a personalne 5. Style zarządzania w zależności od wieku pracowników 6. Diagnoza własnego stylu zarządzania 7. Skuteczne delegowanie zadań i wyznaczanie celów 8. Udzielanie informacji zwrotnej - komunikaty Ja i FUKO 9. Zarządzanie konfliktem - co robić jeśli zespół utknie na fazie docierania? |
|
|
NAZWA AKADEMII | MIEJSCE TERMIN |
CENA |
---|
Od wielu lat współpracujemy z uczelniami wyższymi na terenie Polski - korzystamy ze wsparcia merytorycznego ekspertów, ale też sami przekazujemy naszą wiedzę i doświadczenie studentom.
Jesteśmy otwarci na współpracę z innymi trenerami. Dysponujemy materiałami szkoleniowymi oraz wszystkimi narzędziami niezbędnymi do prowadzenia szkoleń.
Osoby zainteresowane podjęciem współpracy zachęcamy do kontaktu z nami.